Tenisz
Predictions game
Community
Hozzászólás
Megosztás
Kövess minket

Egy szembe került por miatt küzdött Alcaraz a Roland-Garros döntőjében?

Egy szembe került por miatt küzdött Alcaraz a Roland-Garros döntőjében?
© AFP
Jules Hypolite
le 08/06/2025 à 17h10
1 min to read

Carlos Alcaraz jelenleg két szett hátrányban van Jannik Sinnerrel szemben a Roland-Garros döntőjében.

Az első szett kemény csata volt, de egy kisebb incidens nyilvánvalóan kihozta Alcarazot a játékából. 4-3, 15-15-nél a világranglista második helyezettnek meg kellett állítania a servizést, mivel egy por vagy talán a salak került a jobb szemébe.

Két játék múlva, amikor Sinner 5-4-re vezetett, Alcaraz orvosi időt kért (MTO), hogy megoldja a problémát, mivel a spanyol továbbra is piszkálta a szemét.

Az MTO és néhány szemcsepp ellenére teljesen elrontotta a következő servizését, így az első szettet az ellenfelének ajándékozta.

A második szettben 5-2-es hátrányba került, de még felzárkózott. Azonban a tie-break Sinner javára döntött, aki így már csak egy szettre van attól, hogy megszerezze első Roland-Garros címét.

Sinner J • 1
Alcaraz C • 2
6
7
4
6
6
4
6
6
7
7
Carlos Alcaraz
1e, 12050 points
Jannik Sinner
2e, 11500 points
French Open
FRA French Open
Draw
Comments
Küldés
Règles à respecter
Avatar
Community
3a

Bhután

6a

Why on Earth do you cancel a match immediately after it is completed unless you or your friends are voted on the loser party?! This is totally unprofessional and unethical. What an outrageous and shameful performance... well done guys.